The Possible Ties Between Illness and Success
A short movie transformed by an internet data flux. The core idea is the relationship between manic-depressive illness forms and success at large, a theme it tracks through the filming of an ill man and his partner. The body of the man progressively fills with stains: quantity and position depend on the number of users (and country of origin) visiting the website of the project. The more users, the more stains, thus causing the 'illness' to spread all over the body.