The Garden of Earthly Delights
A visual duet consisting of a 16mm film and a 16mm photogram self-portrait collage. It is inspired by the earthly pleasures and wonders as revealed in the vibrant marvels of Stan Brakhage's cinema, and in the central panel of the 1504 triptych by Hieronymus Bosch titled The Garden of Earthly Delights.