The Director and His Actor Look at Footage Showing Preparations for an Unmade Film (2)
A film in two parts. In the first, we see a barren room with a young man sitting behind a tape recorder. Another man, played by Fisher himself, busily enters; he tests the recording machine and eventually goes into a back room, which, when illuminated, turns out to be a projection booth. The film he projects will be the whole second part of this work. Throughout we hear the comments of the two men as they watch the rushes of their film.