In 2002, Map Office started surveying one of the thousands of factories in the Pearl River Delta region. Under its aegis, this factory evolved into a fabulous laboratory that poses the challenge of positive capitalism through environmental engineering and social benefits for the 5000 workers.
The City of Production is about balancing life and work. A fantastic opportunity to experiment with positive capitalism.