Telethon
Kevin Jerome Everson’s films and artwork are about responding to daily materials, conditions, tasks and gestures of people of African descent. Telethon is about two talented acts waiting to perform in Sammy Davis Jr.’s ill-fated 1973 telethon for highway safety.