Teddy & I
With the short film K-Hole (also in this programme) Zahir won a major prize offered by a German car company. For a young Malaysian film maker it was a lot of money and he had to spend it all on that one film. So he made it exactly as he saw it in his dream. The dream of a little boy with a teddy bear.