Tarrafal
Filmed as part of the collective film State of the World. Costa returns to the Cape Verde island of Fogo where he set Casa de lava and which is also where Ventura from Colossal Youth was born. Costa now looks at the Tarrafal prison, built in 1936, where for nearly 40 years opponents of Salazar's dictatorial regime were tortured and killed.