Sync Up Element
'The films of Stom Sogo are incantatory and self combustible. An erratic master of low tech do-it-yourself sortilege, he puts his works through seemingly perpetual remakes.' (Mark McElhatten) 'This is about the dreamlike images I saw while having epilepsy seizures, as they quite often happened in the past years.' (SS)