Stroboscopic Noise
Knapp continues his investigation into the complexities of a graphic abstract language and structural cinema based upon formal precision and rigid discipline of visual and audible components. The artist is a cinematographic and painterly constructor and the composer of a singular straight line, choreographed with an uttermost perfection within a reduced environment of a simulated space.