Standard Gauge
Standard Gauge is a repository of abandoned footage. Defunct television episodes, 'China girls', glorious frames that resemble El Lissitzky and Mark Rothko paintings, Jean-Luc Godard, Roger Corman, Edgar G Ulmer and Leonard Kastle combine to illustrate a metaphorical biography of the history of film and a partial autobiography of Fisher himself.