Fragmentary Super-8 images follow one after the other, but geographically span thousands of miles and large passages of time between each cut. Notions of time, space, and memory collide within a visual fabric of abstractions, landscapes, textures, superimpositions and graphic forms, to suggest the first enigmatic moments of dream-sleep. The hypnotic, minimalist drone soundtrack is by Tarentel band member Jefre Cantu-Ledesma.