Sparkle
The Hungarian director Benedek Fliegauf, known mainly for his highly stylised film Dealer and his latest film Milky Way - an avant-garde poetic movie in nine sketches - brings another creative surprise to his fans with his latest film Sparkle, where three people talk straight into the camera with honesty and detail about things that fascinate us all.