Sinus Aestum
'Sinus Aestum (Bay of Billows) is the name of a lunar sea. Accordingly, this piece is comprised of arcs, or waves, of activity, moving through unstable states between pitch and noise. It is the third in a series, exploring the potentials of editless sound and image composition.' (BB)