Sakura
Sakura focuses on the integration of man-made technologies with people's appreciation of a natural phenomenon already manipulated by human intervention. As a subjective take on the blossom viewers' ad hoc camera-phone digital editing in action, the work alternates between recording this behaviour and participating in it.