Running Sushi
We enter a constructed setting, against the background of a video wall that suggests we are in a restaurant. A Japanese restaurant, as can be concluded from the conveyor belt which forms part of the fittings.
Running Sushi consists of a casual conversation between Steffi and Johnny in a sushi restaurant, while the parallel world of thoughts and sensations of both characters takes the stage. Each new dish has major consequences in the grotesque dream reality.