RGB XYZ
Discovered in late 2007 when a gardener accidentally dug up a hard drive buried somewhere in central Europe, RGB XYZ found its way to David OReilly, who compiled its five incomprehensible episodes into what became perhaps the most enigmatic piece of animation ever to leave a computer.