Planet A
An animated vision of mutating environment. 'The world has become a dried out planet, where the growing of cotton, overexploited for economical reasons is the main cause of desertification. A saline desert covers acres of dried out land where strange salt trees appear. This phenomenon echoes an ecological disaster, the desertification of the Aral Sea.' (SM)