Packing
The trilogy Kindsein im Iran is about children who set their first steps in an adult world filled with commandments. Thanks to their inventiveness and fantasy, they find answers and and discover the New World. In part one, Packing, two boys are at the market looking for a box to transport a watermelon. Honest and authentic fiction, moving in its simplicity.