Other Thoughts 4
Other Thoughts 4 is a series of portraits linked by tranquil images. A surrealist world that is not strange, but consists of fragments of dreams and also worries. The editing was determined by image and atmosphere. A melancholic film composed from material that Henri Plaat collected over the course of his various journeys.