Optra Field IV
Tammy Marie’s Optra Field-works (at the moment six in total) are elegant, dichromatic time-based drawings from a series that explore the propinquity between space, time, movement, perception and opposites, somewhat reminiscent of the painted works Sol Lewitt and Agnes Martin, but purely conceived via electronic media.