This is America! Stratman meanders in O’er the Land (a phrase from the national anthem) around various exponents of the national identity. Interwoven in the film is the incredible story of a jet pilot who left his plane in an ejector seat at stratospheric heights and took 45 minutes with minor detours to reach the earth. He survived and experienced the ultimate dream of all Americans.