Next Floor
A group of rich, spoiled upper-class guests eat as if their life depends on it during an opulent banquet, complete with servants. In this grotesque, decadent mood, something unexpected suddenly happens. And not just once. Absurd fiction with beautiful production design, reminiscent of The Cook, The Thief, His Wife and Her Lover. Best short film at the Semaine de la Critique, Cannes 2008.