Matter in Motion
The universe is at once in a constant state of integration and disintegration. In searching for an understanding of the material world around us, Semiconductor have restructured the city of Milan. Displaying attributes more familiar to the molecular world, its cityscapes have started to take on natural properties that reveal a city in pieces.