Lunch
Frumpy façades and the etiquette of Western social eating and drinking culture are examined at length in Rucak. Husman let herself go in the labour-intensive pixillation animation technique in order to bring life to the stiffness that belongs to the subject. There's more dynamism in the interiors than in the people who inhabit them.