Lost World
For ten years, Nemes filmed the inhabitants of a forgotten area in the centre of Budapest. They live in wooden houses and on houseboats, defying their fate and battling floods, snow and project developers.
Melancholy, atmospheric documentary about the right to a place and lifestyle of one's own.