K-Hole
A small self-produced film with which the maker won a prize from the sponsor BMW in order to make a less small film. That became Teddy & I and it's also being screened in this programme. The theme of the contest was mobility and Zahir shows that you don't always have to think about cars in this context. He thought of immobility and allowed himself to be buried alive.