Julieland
An impression of Preston Market in Melbourne, Australia. Not just an impression, but one seen through the eyes of Julie, a precocious, talkative, imaginative girl aged eight who grew up on the market. And it's not just any portrait, but one seen through the eyes of a playful Indonesian film maker who may recognise herself in Julie.