I Hear Your Scream
For thirty years, not a single film emerged from Paraguay, until the last three years. And then with quality. Such as this fiction film with partly realistic and partly abstract observations of a procession, filmed in the light of evening. The spectator is present to witness this event. The film provides the viewer with space to creatively interpret the world.