Gjakova 726
Composed and gripping narrative about the fall of a family in Kosovo. Told from the perspective of an adult man looking back on his youth, in which ethnic tensions emerged with increasing clarity. Commemorating a war crime in Kosovo in 1999, when many Kosovans and Albanians were killed by Serbians.