Geo Goo
Jodi use the codes of internet and the codes inside the computers as their artistic material. Here they connect a long tradition of tracing geometry on the ground with the new geometries one can draw on the surface of the Earth as proposed by online tools such as Google Maps and Google Earth. The Royal Parc of Brussels is well known for its Masonic compass in the groundplan.