Forest
Forest is a microscopic landscape made of animated photo and videocollages inspired by scientific documentaries. By recording what we can observe, Ödlund evokes a world where everything is alive, whatever that may mean besides making movements and sounds. Forest is an exploration of hidden senses, dimensions or unknown laws of nature.