Flat Earth
Blog entries and flickr photos interact with satellite imagery to give a re-shaped conception of what space and distances between people effectively means in a networked world. The result is not an unveiling of the 'blue marble' image of the earth as viewed from outer space, but an attempt to describe the 'flat' earth as viewed from the internet.