Dogging: A Love Story
In the north-east of England an ensemble of characters united by amorous misadventure search for love in all the wrong places. Dan is a university graduate who, having so far failed to secure work as a journalist, sleeps on the sofa of his cousin’s plush city centre flat. He investigates the phenomenon of dogging (sex in cars) via the Internet. While browsing the chat rooms he makes the acquaintance of ‘HORNY GEORDIE LASS’ and finds himself pretending to be the dogging expert that he clearly is not.
His career-minded girlfriend Tanya is tired of his lack of ambition. Dan's cousin Rob is an overconfident estate agent who boasts of dogging experience and, like Tanya, takes great pleasure in ridiculing the Internet approach to journalism. Convinced that Dan needs to ditch Tanya and start living, he wastes no time in suggesting he experience the dogging scene for himself. Rob’s current partner Sarah also enjoys carefree, al fresco sex. Living nearby with her over-protective father, Laura lives an exciting life via Internet chat rooms as ‘HORNY GEORDIE LASS’. She is meanwhile pursued by Jim. Charismatically persistent, he thinks nothing of haplessly approaching girls for a phone number and maybe a kiss or a cuddle.