Dirty Bitch
Jen is on the verge of entry into university law school. But there's one problem - she's very pregnant. Determined to be a success in life, Jen goes on a violent spree to silence anyone who threatens to reveal her dirty secrets, only to realize that everyone else in power is a dirty bitch. Inspired by a badly censored VHS of Claire Denis' Nenette et Boni found in a Singapore library.