Die Subjektivierung der Wiederholung, Projekt A
Anyone who has not previously seen the work of Netzhammer will have to get used to the unusual combination of extremely meticulous animations that show several political and social situations in a subtle way using sketchy, expressionless characters. It soon becomes apparent that Yves Netzhammer is very passionate in the structure, construction and rhythm of his stories that show the dark side of human life, ensuring an unusual balance in his work. A world in which the normal laws of the individual no longer apply, the world of a totality.