Der Ball
Seidl (1952, Austria) acquired worldwide fame with stylised, often controversial documentaries such as Good News (1990) and Loss Is to Be Expected (1992). Also his features shot in the same, recognisable style, Hundstage (2000) and Import/Export (2007) evoked fierce reactions.