Betty Banned Sweets
Surrounded by many self-made dioramas and posters of countries all over the world, Benjamin (23) dreams of the distant voyages he wants to make. His dreams are in sharp contrast, however, with his stuck-in-the-mud life; he lives with his dependent mother. An original independent in which the dioramas by Benjamin play a major role .