Attached to Omar's Life for 7 Minutes
People like prying, but what if this is compulsory and almost embarrassing? Attached to Omar’s Life for 7 Minutes peers over the shoulder of the lonely Omar, who is in a rut. Tragically enough, the seven minutes are more than enough to show how Omar's life is going to look in the coming decades.