A Hole in the Hat
A film on the installation Beuys' Voice - A Hole in the Hat (1987) in the Kunstmuseum St. Gallen in which Nam June Paik plays the piano to his own audio-visual sculpture, alternately with the free-jazz duo Voice Crack.