2 Horas
The bachelor Alvaro meets his son Santiago at the airport. Santiago has two hours before his plane leaves for Germany, where he is going to study. Both are nervous and their conversation is awkward, because they haven't seen each other for five years. They seem to grow slowly closer together. Moving, sober fiction about family bonds and intimacy.