Zelienople
Zelienople is a town along the Connoquenessing Creek in Pennsylvania. The title was chosen for it’s sonorous associations. The real setting is an unreachable heartland, a brook of glass where images lay upon each other in coital confusion where distant light misspells, embedded in frozen friction. (DS)