Waltz on Thin Air
In this free-thinking documentary, we meet various people who are less than normal. The line between wisdom and insanity turns out to be very thin. The man who set himself alight, the woman who only laughs and the distinguished street urchin - they are not freaks, but variations within the human spectrum.