VERTIGO RUSH
A critical examination of the special effect of the 'dolly zoom' - first used by Hitchcock in Vertigo - becomes a declaration of love to film. Used as an extremely effective means of creating shock in numerous films, here the focus of 20 minutes of experimentation is on the sensation of rotating and revolving.