Trip to the Wound
A boy and a girl, Carlo and Shila, meet each other on a bus one evening. Shila collects stories about scars and always yearns for the existence of a wound. This is a trip that Carlo will never forget. The scar is a concrete memory. A memory of the moment and the pain, but also a memory of what the pain accompanied. It might have accompanied eroticism.