Starring Jessie Stead as ‘one of the filmmakers’ and assorted plastic receptacles. Transmutations of small ideas occur in random locations (two of which are exotic). Highlights include cameo appearances by the United States Postal Service, a dance in Chicago with some abandoned candy, and a recurring pre-occupation with a useful but problematically self-aggrandizing shopping bag. Please note Today! stands today as purposefully unfinished (an excerpted excerpt from an episodic episode).