The Rocket
This film maker is represented in this programme with two very different films. And in both he reveals himself to be a clever, ironic and original film maker. His work The Planet is surrealist animation and this one, The Rocket, is a humorous, realistic document. Farmers shoot homemade rockets. Let's keep our fingers crossed. The maker enjoys it and allows us to do so as well.