The Ivalo River Delta
Nature observation and experiment at the same time. In a large expanse of land in northern Finland, the movement of the moon and the sporadic northern lights colour the sky. The director experiments with stop-motion, extended exposure and a camera that was fixed in a position for stellar photography..