The Finite
The Finite lays bare the ephemeral and fast fleeting nature of family, home and life on earth. Old home movies and astronomy imagery entwine along an inescapable course towards their end. Scientific documentary footage describes the eventual death of the sun (and the earth), revealing the gravity of personal loss.