Ten Years
A train traverses spring and summer, and it also passes through the most authentic cities, fields and regions in China; the faces of the passengers are the most ordinary faces in China. Two women meet each other on this train every day, but they never converse. At the time of the SARS epidemic, they sit together and look at each other.