Smells Like Teen Spirit
The film is a domestic portrait of Patti Smith and her son, Jackson. William Blake is present in the form of a plaster cast of his death mask. Kurt Cobain has been invited as an admirer of Leadbelly. It is about picking up guitars and doing dirty dishes.